- Dream'sAdministrateur
- Messages : 14
Date d'inscription : 28/04/2020
Age : 27
Localisation : Partout dans le monde
Optifine - Mise à jour !
Dim 3 Mai - 13:26
Les dernières updates d'optifine !
Update du 03.05.2020
OptiFine est un mod d'optimisation Minecraft.
Il permet à Minecraft de fonctionner plus rapidement et de mieux paraître avec une prise en charge complète des textures HD et de nombreuses options de configuration.
Il permet à Minecraft de fonctionner plus rapidement et de mieux paraître avec une prise en charge complète des textures HD et de nombreuses options de configuration.
> Site officiel : https://optifine.net
> Twitter : https://twitter.com/OptiFineNews
> Github : https://github.com/sp614x/optifine
> Reddit : https://www.reddit.com/r/Optifine
>> Denrière update : OptiFine 1.15.2_HD_U_G1_pre15
>> Download : Cliquez ici !
- Code:
OptiFine 1.15.2_HD_U_G1_pre15
- not working: antialiasing, anisotropic filtering and render regions
- fixed resizing of texture atlas sprites
- fixed loading of custom normal/specular textures
- fixed smart animations
- added support for shaders
- added shortcut key for shader options "F3+O"
- fixed Dynamic Lights with Smooth Lighting ON
- fixed custom sky and fog colormaps
- fixed Dynamic Lights not illuminating player
- fixed Dynamic Lights with Smooth Lighting OFF
- fixed connected glass panes
- fixed CTM overlays
- fixed Smart Animations for GUI overlay
- fixed custom lightmap affecting the GUI
- fixed disabled fog to affect all entities and block entities
- fixed option sliders registering outside clicks
- fixed CEM for baby horse and llama
- fixed chunks not loading due to configured shaders
- fixed Random Entities depending on view distance
- fixed Custom Sky
- fixed fog in the Nether
- fixed Smart Animations for entities on fire
- fixed option Graphics depending on Dropped Items
- fixed Natural Textures and Better Snow
- fixed visual artifacts when manually placing blocks
- fixed buttons in Chat Settings screen
- fixed render distance above 32
- fixed lighting of magma blocks
- fixed handheld item flicker with dynamic lights
- fixed dynamic lights for block entities and particles
- updated to 1.15.2
- compatible with Forge 31.1.63
(03.05.2020)
- Dream'sAdministrateur
- Messages : 14
Date d'inscription : 28/04/2020
Age : 27
Localisation : Partout dans le monde
Re: Optifine - Mise à jour !
Lun 22 Nov - 14:42
Les dernières updates d'optifine !
Update du 03.11.2021
OptiFine est un mod d'optimisation Minecraft.
Il permet à Minecraft de fonctionner plus rapidement et de mieux paraître avec une prise en charge complète des textures HD et de nombreuses options de configuration.
Il permet à Minecraft de fonctionner plus rapidement et de mieux paraître avec une prise en charge complète des textures HD et de nombreuses options de configuration.
> Site officiel : https://optifine.net
> Twitter : https://twitter.com/OptiFineNews
> Github : https://github.com/sp614x/optifine
> Reddit : https://www.reddit.com/r/Optifine
>> Denrière update : OptiFine 1.17.1_HD_U_H1
>> Download : Cliquez ici !
- Code:
OptiFine 1.17.1_HD_U_H1
- added support for the microsoft store launcher (#6355)
- more smooth lighting fixes (#1287)
- fixed crash with shaders velocity and disabled random entities (#6307)
- fixed water smooth lighting (#1551)
- fixed smooth lighting (#1287)
- updated ChunkLayerSet to implement Set interface
- separated memory allocation and GC rate
- optimized render states
- restored Forge particle culling, disabled for guardian effect (#4994)
- fixed breaking animation with shaders uniform renderStage
- fix mipmaps for glass pane top (#6282)
- fixed resizing of animated sprites with fixed height (#5918)
- fixed water cauldron legacy alias
- renamed grass path to dirt path (#6259)
- fixed crash with different normal/specular texture animations (#6029)
- fixed Custom GUIs (#6094)
- fixed black entities on Intel with render regions
- optimized chunk culling
- fixed chunk loading for singleplayer/multiplayer
- fixed shaders programs gbuffers_beacon_beam and gbuffers_entity_glowing
- fixed OpenGL error on reloading resources
- fixed black entities with anisotropic filtering
- updated native memory monitor to work with Java 16
- updated SRG mappings
- fixed glow squid dynamic light on damage (#5741)
- fixed compute shader validation on AMD
- compatible with Forge 37.0.103
Permission de ce forum:
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
|
|